جایی همیشه خالی

وبلاگ اختصاصی و رسمی هانیه سیدمردانی ( دفتر ترانه ها)

کنارم باش

سایه ات هم کافیست تا آرام شوم.

کنارم باش

همین جا

در یک قدمی من .

#هانیه سیدمردانی



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت10:37---6 خرداد 1395
خیلی دلم میخواست شاعر باشم تا ببینم زندگی رو چطور می بینن ولی خدا این نعمت رو به من نداده. گلفروشی دارم. البته فک میکنم اینم کمتر از شاعرانگی نباشه.
بانو خیلی زیبا می نویسی . موفق باشی
پاسخ:هر کسی را بهر کاری ستاختند البته من هنوز خودم رو شاعر قابلی نمیدونم هنوز اول راهم و شاید خیلی مونده تا به جایگاهی که میخوام برسم. اونقد شاعرای خوب داریم تو این کشور که برای بالا رفتن باید مرد راه بود. خدا به شما نعمت خلق عشق داده و عشق پروری . خیلی شاعرانگی ها با شاخه گلهای شما ظهور پیدا میکنند. زنده باشین


mina
ساعت0:12---17 ارديبهشت 1395

من همیشه پیگیر اشعار شما هستم . دیر به دیر آپدیت میکنین صفحه رو ولی زیبا
منتظر کارهای جدیدت هستم خانمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 13 ارديبهشت 1395برچسب:,ساعت1:38توسط هانیه سیدمردانی |